Human Capital Economy CEE Congress
Zaufali nam:

Współpraca

Korzyści reprezentacyjne:

  • Merytoryczne pozycjonowanie Partnera: merytoryczny udział w dyskusjach panelowych, prezentacjach
  • Udział w pracach Rad Programowych: pozycjonowanie wśród kluczowych graczy rynkowych wpływanie na zakres tematyczny podejmowanych debat

Korzyści marketingowe:

  • Logotyp w materiałach wydarzenia: elektroniczna broszura, drukowane materiały wysyłkowe, materiały konferencyjne, mailingi, zaproszenia
  • Ekspozycja marki podczas wydarzenia:
      główne ekrany, telewizory LCD
      ścianki, roll-upy, stoiska, materiały, gadżety, hostessy
  • Pozycjonowanie partnera jako:
      Partnera wieczornych gal
      Partnera smyczy, identyfikatorów
      Partner lunchu, przerw kawowych

Korzyści medialne:

  • Logotyp w newsletterach, informacjach prasowych wysyłanych przez/do mediów
  • Dedykowane mailingi

Korzyści dodatkowe:

  • Match-making – system umawiania indywidualnych spotkań z uczestnikami wydarzeń